Klasa

DW, Lipiec 07, 2015 0 Fashion
Pokaz Cafardini podczas X edycji Warsaw Fashion Street był jednym z moich ulubionych. Piękna muzyka z udziałem mezzosopranistki Izabeli Kopeć i garnitury szyte na miarę to duet z wielką klasą. Cafardini to polska firma rodzinna szyjąca męskie garnitury i koszule na miarę. Marka obchodzi w tym roku swoje 10-te urodziny. Właśnie z tej okazji podczas tegorocznej Gali Wieczoru Warsaw Fashion Street Cafardini zaprezentowała ponadczasową i elegancką kolekcję męskich garniturów. Warsaw Fashion Street to pokaz mody organizowany latem, pod gołym niebem, na Trakcie Królewskim. Prezentowane kolekcje są przeglądem trendów panujących w modzie damskiej i męskiej. Cafardini, ekspert w dziedzinie krawiectwa miarowego, zaprezentowało wyraźną tendencję powrotu do męskiej klasyki i najlepszych wzorców klasycznej elegancji. 12 stylizacji zaprezentowanych przez markę podkreśliło ponadczasowy i męski charakter klasycznego krawiectwa. Zaprezentowano klasyczne smokingi, wracające do mody garnitury trzyczęściowe oraz dwurzędówki. Krawcy skupili się na doborze tkanin i faktur, komponując stylizacje w stonowanych kolorach. Całość uzupełniały starannie dobrane dodatki – najwyższej jakości krawaty, poszetki, ale i nieco zapomniane spinki do kołnierzyków czy zegarki z dewizką. - Głęboko wierzę, że niektórych wzorców nie warto ignorować, ślepo podążając za zmiennymi trendami mody. To właśnie tradycyjne wzorce męskiej elegancji są jedną z głównych wartości Cafardini. Sezonowa moda czy popularyzowany w danym sezonie trend wcześniej czy później przeminą, a klasyka pozostanie wieczna.- mówi Marta Stefańczyk-Ciąpała, prezes i założyciel marki Cafardini. Pokazowi towarzyszył występ mezzosopranistki Izabeli Kopeć, zaś jedną ze stylizacji zaprezentował Szymon Majewski, ubrany w granatowy garnitur z dwurzędową kamizelką w beżowo-brązową kratę. Dziennikarz swoje honorarium przekazał na konto Fundacji Spełnionych Marzeń. Cafardini to polska firma rodzinna. Wszystkie garnitury i koszule szyte są w kraju przez rodzimych krawców. Szyte na miarę garnitury powstają z doskonałej jakości szlachetnych wełen wzbogaconych równie szlachetnymi dodatkami takimi jak kaszmir, jedwab czy srebrna norka. Zamówienia realizowane są w wyznaczonym przez klienta miejscu, a także w Showroomach marki w Warszawie przy ulicy Grzybowskiej 5a oraz w Katowicach przy ulicy Chorzowskiej 50 (po wcześniejszej rezerwacji spotkania). Firma powstała w 2005 roku. Obecnie obsługuje Klientów w całej południowo-wschodniej Polsce. W planach firmy jest otwarcie salonów w kolejnych polskich miastach.  

ZZA KULIS: WARSAW FASHION STREET- Patrycja Calińska

Patrycja Calińska , Lipiec 02, 2015 0 Showbiznes
Kiedy zaczynałam pracę jako asystentka pani Doroty – a było to zaledwie 4 miesiące temu – prace nad Warsaw Fashion Street właśnie się rozpoczynały. „Zobaczysz, jak to wszystko wygląda od kulis. Dopiero zaczynamy szukać Partnerów, więc jeszcze wszystko przed nami”. O tym, jak bardzo przed nami, mogłam się przekonać przez kolejne miesiące. Setki spotkań, ustaleń, zobowiązań, kłopoty (jak zwykle!) z władzami miejskimi i logistyczna gimnastyka... a wszystko po to, by podarować Warszawie i jej mieszkańcom zaledwie dwudniowy event, błahą, jak może się wydawać, rozrywkę, jaką jest moda. O tym, że warto się starać, przekonujemy się tak naprawdę dopiero w wieczór samego wydarzenia. Na cztery miesiące wcześniej nie wiadomo jeszcze nic – ani kiedy event się odbędzie, ani w którym miejscy Traktu Królewskiego, ani – czy. Na starcie mamy kilku partnerów, znanych z poprzednich lat – i brak jakiejkolwiek gwarancji, że uda się zebrać resztę pieniędzy, które umożliwią organizację tegorocznej edycji. Codzienność w biurze to omawianie warunków aktywności partnerów podczas wydarzenia, dogadywanie świadczeń, jakie zobligowani jesteśmy wobec nich wypełnić, ustalanie głównych punktów programu, liczne spotkania koordynujące współpracę oraz służące pozyskaniu nowych partnerów. Setki stron notatek, żeby nie pomieszać wymagań i zobowiązań wobec poszczególnych firm i marek. Na dwa miesiące przed eventem rozpoczynają się rozmowy z miastem – a w nich oczywiście same problemy.  Ponownie nie otrzymaliśmy wsparcia od władz miejskich – nawet w postaci zwolnienia z opłat za użytkowanie ulicy. Cóż, zostaje po raz kolejny pozazdrościć Łodzi Ratusza, który jest jednym ze współorganizatorów fashion weeku, który nie ma „Łodzi” w nazwie... Miesiąc przed znamy właściwie większość kolekcji prezentowanych w Gali oraz zarys programu wydarzenia. W tym roku było to także dogadywanie występujących na scenie artystów i ciąg dalszy rozmów z Partnerami. Wtedy też umawiane są pierwsze spotkania produkcyjne, castingi dla modelek i dzieci.

 Dwa tygodnie przed ostatecznie domykana jest lista wystawców, projektantów i sponsorów, a koordynatorzy wydarzenia są w stałym kontakcie z produkcją wykonawczą, która ma za zadanie wcielić w życie wszystkie życzenia naszych Partnerów. Logistyka ustawiania sceny, aut i namiotów, banery, siatki, plan ogródka – wszystkie te ustalenia wymagają maksymalnego skupienia i precyzji. Oczywiście w międzyczasie wiele rzeczy się zmienia, tak więc ta część prac to w znacznej mierze opanowywanie pojawiających się zmian. W tym czasie dopinamy też materiały drukowane, układamy listę gości, wybieramy muzykę do pokazów i ustalamy ich szczegółową kolejność. To moment, w którym wszystkie szczegóły okazują się istotne: to, ile szerokości ma ulica na wysokości Wareckiej, jakiego koloru mają być wystawiane samochody i gdzie znajdzie się podłączenie do prądu.  Na tydzień przed Warsaw Fashion Street zaczynamy żywić się stresem. Czasem jeden ze sponsorów postanowi zmienić wcześniejsze ustalenia, w związku z czym plan Imprezy znów staje na głowie.
W ostatnim tygodniu rozsyłamy też zaproszenia, pracujemy nad scenariusz technicznym i scenicznym. W niedzielę wszystko musi być dopięte na ostatni guzik, a jakikolwiek poślizg oznacza zmiany w całym programie imprezy.  Weekend to balansowanie na granicy wytrzymałości. Ja byłam przydzielona do pomocy w garderobie – nadzorowałam wypożyczanie butów do pokazów, więc właściwie przez cały dzień, razem z dziewczynami oddelegowanymi w tym celu z firmy, dobierałam modelkom buty, notowałam ich kolejność w pokazach i rozmiar, jakiego potrzebują w określonym modelu. Trzeba było też zachowywać łączność między różnymi pionami produkcji, specami od multimediów, technicznymi, Partnerami, artystami i Gwiazdami. I choć wydaje się to bułką z masłem, zajmuje mnóstwo czasu i generuje sporo stresów – trzymanie harmonogramu w ryzach jest prawdziwym wyzwaniem. Niedzielę wytrzymaliśmy chyba siłą woli. Nieprzespana lub prawie nieprzespana noc, a przed nami najważniejszy dzień: trzeba dopilnować pokazów dziecięcych, nanieść kilka zmian do scenariusza i multimediów, dopilnować, żeby kolejność pokazów się nie posypała, a Gwiazdy przybyły na czas. A na backstage'u (i nie tylko) co i rusz pojawia się jakiś problem, który błyskawicznie trzeba rozwiązać. Największa nauka, jaką wyniosłam z tegorocznej edycji Warsaw Fashion Street: produkcja wykonawcza to głównie umiejętność radzenia sobie z problemami, które pojawiają się w tzn. międzyczasie. Co i rusz zmienia się hierarchia priorytetów: nagle okazuje się, że reżyserka i backstage nie mają łączności, Gwiazda występująca w pokazie spóźnia się, a jedna z modelek słabnie. A my nie możemy pozwolić, żeby coś się nie udało. Wszystkie wyżej opisane sytuacje i problemy miały miejsce – ale mamy nadzieję, że nie zawędrowały poza kulisy. To było moje drugie Warsaw Fashion Street oglądane zza sceny (dwa lata temu byłam wolontariuszką w garderobie), ale pierwsze, które przeżyłam od A (pozyskiwania pierwszych partnerów) do Z (sprzątania po wieczornej gali). I tak jak dwa lata temu byłam po ostatnim pokazie piekielnie zmęczona, tak po tegorocznych – wciąż podekscytowana, niezwykle dumna i wzruszona. Zmęczenie wychodzi z nas właściwie do tej pory, ale oglądanie fotorelacji z wydarzenia wciąż daje tyle samo satysfakcji. Po domknięciu wszystkich spraw produkcyjnych i dostarczeniu prasie informacji oraz zdjęć z wydarzenia, jutro nie przychodzimy do pracy – i chociaż wolne jest w pełni zasłużone, już dziś czujemy się dziwnie, nie mając przed sobą listy rzeczy do zrobienia.

 Jak żyć, pani Doroto, jak żyć? Odpowiedź jest tylko jedna: od poniedziałku zaczynamy prace nad kolejnym eventem.
  Patrycja Calińska

Jubileuszowa, X edycja Warsaw Fashion Street

Patrycja Calińska, Czerwiec 30, 2015 3 Fashion
Jubileuszowa, X edycja Warsaw Fashion Street odbyła się 27 i 28 czerwca 2015 r. na Nowym Świecie w Warszawie. Jej motywem przewodnim była klasyka, a wydarzenie zostało wyjątkowo rozszerzone o pion koncertów fortepianowych. Imprezie towarzyszyły Targi Mody Ulica Projektantów – wzdłuż Nowego Światu przybyli goście mogli nabyć projekty młodych polskich projektantów. Wśród atrakcji znalazły się również: Studio COOL CLUB by SMYK pełne modowych atrakcji i zabaw dla najmłodszych, studio porad stylizacji wnętrz marki AGATA MEBLE,  stoiska Sophisti oraz MODO Domy Mody, gdzie odwiedzający mogli skorzystać z darmowej fotobudki oraz zapoznać się z ofertą Centrum, które zostanie otwarte już jesienią. Na ulicy powstała też kawiarnia Batidy oraz studio Marc Inbane, gdzie można było dowiedzieć się więcej o bezpiecznej opaleniźnie, zakupić produkty marki w promocyjnych cenach oraz wypróbować ich nowy, rewolucyjny kosmetyk – spray samoopalający wzbogacony o składniki odżywcze. W studio Forget-me-Not można było natomiast nabyć unikatową biżuterię, prezentowaną podczas pokazów na wybiegu. 

WARSAW FASHION STREET- Informacja Prasowa

Press, Czerwiec 26, 2015 1 Warsaw Fashion Street
27 i 28 czerwca 2015 r. na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Warsaw Fashion Street W sobotę, 27 czerwca, na odcinku od Ronda de Gaulle’a do Świętokrzyskiej Partnerzy Imprezy poprowadzą aktywności w specjalnie przygotowanych studiach. Na naszych Gości będą czekać: Studio COOL CLUB by SMYK pełne modowych atrakcji i zabaw dla najmłodszych, studio porad stylizacji wnętrz marki AGATA MEBLE, stoiska Sophisti oraz MODO Domy Mody, w którym nowo powstające Centrum przedstawi swoją ofertę, zaprezentuje wizualizacje oraz zaprosi na oficjalne otwarcie jesienią. W ulicznej kawiarni, przygotowanej przez Batidę, będzie można napić się kawy oraz zjeść pyszne ciasta, które warszawiacy uwielbiają już od 25 lat. W studiu Marc Inbane marka zaprezentuje swój najnowszy, rewolucyjny produkt kosmetyczny (w sam razna wakacje!), a w namiocie Forget-me-Not będzie można nabyć unikatową biżuterię, wykonaną z autentycznych, historycznych monet. Sophisti zaprezentuje też swoją ofertę książkową, wraz z premierowo wydaną „Kamyczkową Dziewczynką”, a razem z Galerią Krakowską poszuka wśród publiczności najlepiej ubranych osób. Najciekawsze stylizacje zostaną zaprezentowane na wybiegu w niedzielę podczas bloku pokazów popołudniowych. Marka Volkswagen pokaże natomiast najnowsze modele swoich linii. Specjalnie na potrzeby wydarzenia samochody zostaną „ubrane” w modowe stylizacje, nawiązujące do trendów lansowanych na światowych wybiegach. Kto nie chciałby wsiąść do dżinsowego garbusa? Zaprezentowany zostanie również prototypowy model VW XL1, który zachwyci zapewne nie tylko fanów motoryzacji. Na Nowym Świecie swoją wystawę zorganizuje również Gatta — będziemy mogli obejrzeć np. ulubiony model rajstop Marilyn Monroe. W studiu RMF Classic rozdawane będą upominki od stacji, a tuż obok marka Perlage będzie chłodzić gorącą atmosferę, rozdając zgromadzonej na Nowym Świecie Publiczności puszki z wodą. Wydarzeniu towarzyszy będą również Targi Mody — Ulica Projektantów, na której swoje produkty wystawi 30 marek. Są to: Awesome., Backstage, Bello Design, BezAle, Bodyych, Chi-Chi Ude, Colfair, Dedeca, Drobiny Czasu, Fabor, Fudakowska, Gocco, GoldenFashion, Intensi, Koire, Koto Kids, Little Pink Dress, Loose Moose, Lewanowicz, Mamapiki, Me&BAGS - heart & hand made art., MONICA NERA hand made with love, Nanko, Natasha Pavluchenko, Never Ever, Noe Vision, Stylowo, Tressore, Tutu Princess, Vito Wergelis, Zombie Dash, 8MN. Na niedzielę, 28 czerwca, zaplanowano wszystkie aktywności sceniczne, które rozpoczną się
od bloku pokazów dziecięcych Coolclub Kids Fashion Show by SMYK. Widowisko rozpocznie pokaz charytatywny Fundacji Spełnionych Marzeń, podczas którego na wybiegu pojawią się, wraz z podopiecznymi Fundacji: Sonia i Maja Bohosiewicz, Edyta Olszówka, Magda Różczka, Kasia Cichopek, Agnieszka Włodarczyk, Estera Lussato, Magdalena Kasperowicz, Tomasz Ciachorowski, Mikołaj Roznerski oraz Karolina Szostak. Później na wybiegu zostaną zaprezentowane dwie z pięciu kolekcji Coolclub, a po nich swoje stylizacje pokaże autorka znanego bloga mody dziecięcej – Vivi&Oli Kids Fashion Blog. Po niej na wybiegu znów zobaczymy dwie kolekcje Coolclub, a zaraz po niech biżuterię dziecięcą Apart, inspirowaną filmami Disneya. Drugi z pokazów charytatywnych będzie połączony z oficjalną premierą książki pt. „Kamyczkowa Dziewczynka” autorstwa Katarzyny Zwolińskiej. Na wybiegu wystąpią: Ada Fijał, Marta Ścisłowicz, Marysia Nikilńska, Bogna Sworowska, Aneta Zając, Marcelina Zawadzka, Monika Krzywkowska oraz Natasha Pavluchenko. Część dochodu z książki zostanie przeznaczona na konto Fundacji. Patronat nad pokazem objął blog Miniówka i ja, na wybiegu zaprezentowana zostanie marka Lof Ju. W finale Coolclub Kids Fashion Show by SMYK zobaczymy ostatnią z kolekcji Coolclub, której towarzyszyć będzie występ wokalny Kasi Klich. Po części dedykowanej dzieciom na wybiegu zobaczymy pokazy Partnerów. Jako pierwsze zaprezentowane zostaną stylizacje inspirowane wnętrzami, prezentowane na tle aranżacji przygotowanych przez Agata Meble, ze specjalnym udziałem Tomasza Jacykowa. Podczas kolejnego pokazu, sponsorowanego przez Perlage, Publiczność będzie podziwiać stylizacje wykonane przez Jolę Czaję. Następnie na wybiegu pojawią się kolekcje laureatów konkursów dla młodych projektantów: Off Fashion Kielce oraz New Look Design. W tej części zobaczymy kolekcje Aleksandry Skurtys, Romana Marchewki, Karoliny Pakaszewskiej, Katarzyny Romańskiej oraz Evy Grygo. Projekty swoich studentów zaprezentuje także warszawska uczelnia ViaModa.
W dalszej części bloku popołudniowego swoje kolekcje zaprezentują młode, aspirujące marki: Never Ever, Tressore, Tymoshenko, Redi Fashion, Aga Guz, Chi-Chi Ude oraz Magda Arłukiewicz. Blok zakończy pokaz kolekcji plus size pod patronatem kodymody.pl. i „Przyłapani na modzie” — prezentacja stylizacji wyróżnionych przez Galerię Krakowską spośród zgromadzonych na Nowym Świecie gości. Akcję objęło swoim patronatem Sophisti.pl – najlepsza stylizacja zostanie nagrodzona na scenie iPadem. Tematem tegorocznej edycji Warsaw Fashion Street jest klasyka w modzie i muzyce – od godz. 17 na scenie zagości muzyka fortepianowa. Przez półtorej godziny Publiczność będzie miała okazję słuchać koncertów w wykonaniu zaproszonych artystów. Instrument został wypożyczony dzięki uprzejmości firmy YAMAHA. Gala Wieczoru rozpocznie się o godz. 20 występem fortepianowym Krzysztofa Kopczyńskiego. Pokazem otwierającym tę część będzie kolekcja Mariusza Brzezińskiego, sponsorowana przez nowo powstające Domy Mody MODO. Przed prezentacją kolekcji prezes Centrum ogłosi konkurs dla młodych projektantów. MODO ufunduje kolekcję Zwycięzcy, a jej premiera jest zaplanowana na kolejną edycję Warsaw Fashion Street. Następnie na wybiegu zobaczymy kolekcję męską — szyte na miarę garnitury Cafardini. Pokaz uświetni występ wokalny Izabeli Kopeć, a na specjalne zaproszenie marki pojawi się też Szymon Majewski. Po kolekcji męskiej ponownie zaprezentowane zostaną sylwetki damskie — kobieca, ale charakterna kolekcja Papillon. Później na wybiegu zobaczymy nową kolekcję biżuterii marki Apart, a po niej kolekcję Moniki Ptaszek: damskie
i męskie propozcje mody awangardowej. Tuż przed wielkim finałem swoją kolekcję zaprezentuje Redi Fashion — a w niej szlachetne wełny, jedwabie i kaszmiry. Specjalny udział w pokazie marki potwierdziła Sylwia Juszczak. Grande finale otworzy pokaz Natashy Pavluchenko kolekcji „Raven”, a tuż po nim na wybiegu pojawią się gwiazdy w projektach Natalii Jaroszewskiej. Swoją obecność potwierdziły m.in. Joanna Moro, Aleksandra Nieśpielak, Paulina Sykut, Lidia Popiel, Agnieszka Popielewicz, Paulina Drażba, Agata Załęcka, Marta Kuligowska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Hanna Konarowska, Dorota Miśkiewicz, Anna Wędzikowska i Aleksandra Mikołajczyk. Do wszystkich stylizacji podczas Gali Wieczoru butów użyczy firma Kazar. Spektakl zakończy się wielkim finałem i występem na żywo światowej sławy skrzypaczki Patrycji Piekutowskiej. Specjalną niespodziankę na Galę Wieczoru jubileuszowej edycji przygotowała Batida.   Partnerzy Główni: Volkswagen, Forget-me-Not, Coolclub by SMYK   Partnerzy: MODO Domy Mody, Apart, Perlage, Kazar, Gatta, Cafardini, Yamaha, Agata Meble, Mon Credo, Absolut Elyx, Batida, PrintMedia24.pl, Cityboard Media, Stowarzyszenie Nowy Świat Partnerzy Medialni: TVP2, TVP Kultura, RMF Classic, GRAZIA, SHOW, Olivia, Sophisti.pl, PRIDE.   Fryzury: Hair Story by Barbarius Makijaż: Marta Gąska Make Up School Muzyka: IMS Produkcja: Sophisti Produkcja PROGRAM WYDARZENIA- www.warsawfashionstreet.pl
 

Podziękowania i zaproszenie

DW, Czerwiec 26, 2015 0 DW Prywatnie
Jedenaście lat temu niektórzy brali mnie za wariatkę: „Jak można wstrzymać ruch na ulicy, żeby postawić na niej wybieg?” Jak pokazuje doświadczenie, można. Choć potrzeba było wiele sił, determinacji i starań, żeby nadać Warsaw Fashion Street kształt, którego nabrało dzisiaj.
Przed nami jubileuszowa edycja - czas więc na podsumowania i nowe pomysły. Kiedy myślę o nadchodzącej imprezie, zdaję sobie sprawę, że warto było kilkanaście lat temu wpaść na szalony pomysł… i wcielić go w życie. Tegoroczne wydarzenie poświęcone jest nie tylko modzie, lecz także muzyce. Na wybiegu królować zaprezentujemy klasyczną elegancję, a program wzbogacimy o koncerty fortepianowe i występy wokalno-instrumentalne światowej sławy polskich artystów. Nasza impreza pozostaje unikatowym wydarzeniem na mapie warszawskich - i modowych - imprez. Nigdzie indziej moda nie jest tak demokratyczna i dostępna dla wszystkich. Mam nadzieję, że nadchodząca edycja nie zawiedzie oczekiwań Warszawiaków, że po raz kolejny spotkamy się na Nowym Świecie, by na ulicy celebrować polską modę.
Bardzo dziękuję wszystkim swoim Partnerom, bez których nie zrealizowałabym tego wydarzenia.
Dzięki Waszemu wsparciu stało się to możliwe.
Dziękuję całej swojej ekipie, która przez 10 lat wspólnie ze mną zbudowała format.
Szczególne podziękowania dla wszystkich wykonawców, projektantów, modelek, modeli i gwiazd, które wspierają inicjatywy charytatywne.
Jesteście Kochani. Pomysłodawca i Producent
Dorota Wróblewska

Warszawscy dealerzy Volkswagena zapraszają 27-28 czerwca na ul. Nowy Świat

DW, Czerwiec 22, 2015 1 Showbiznes
Warszawscy dealerzy Volkswagena zapraszają 27-28 czerwca na ul. Nowy Świat w Warszawie na wielkie święto mody i kultury - X edycję WARSAW FASHION STREET. Wzdłuż ulicy zostanie wyeksponowanych kilkanaście najnowszych modeli wszystkich marek Volkswagen. Niewątpliwą atrakcją będzie futurystyczny VW XL1, zbudowany niemal w całości z włókna węglowego. Xl1 ze zużyciem paliwa 0,9l/100 km jest najoszczędniejszym produkowanym seryjnie samochodem na świecie! Na wszystkich Gości czekać będzie również wystawa specjalna samochodów w modowych aranżacjach. Odwiedzający będą mogli zrelaksować się w namiocie Volkswagena, w którym znajdą się także atrakcje dla dzieci. Przez cały czas trwania wydarzenia dealerzy zapewniają konsultacje ze sprzedawcami oraz możliwość zapoznania się z ofertą finansową Volkswagen Bank. W niedzielę od godz. 13:00 na scenie głównej będzie można podziwiać także najnowszą wersję legendarnego Volkswagena New Beetle. Na wydarzenie zapraszają Partnerzy Główni Wydarzenia - dealerzy marki Volkswagen w Warszawie: Chylińscy, Krotoski-Cichy, Porsche Połczyńska, Rowiński-Wajdemajer, Sobiesław Zasada i Auto Szewczyk.


"Antygwałty" u Kupisza

Dorota Wróblewska, Czerwiec 11, 2015 1 Fashion

Miejska wieść niesie, że w podkolanówkach można spokojnie wybrać się w najbardziej niebezpieczne rejony miejskie lub głęboko w las. Nic nam nie grozi.
Podkolanówki „antygwałty” są na końcu listy rzeczy, które możemy nazwać seksownymi. Jak się okazuje, czas weryfikuje miejskie legendy, a Kupisz zmienia obyczaje, udowadniając, że taka stylizacja może być bardzo ponętna.
 Oczywiście podkolanówki to tylko jeden z elementów, które dopełniały stylizacji podczas wczorajszego pokazu projektanta w Soho Factory. Kupisz po raz kolejny podporządkował kolekcję subkulturze – Gangsta wyraźnie inspirowana jest kulturą afroamerykańską: czarnymi dzielnicami Nowego Jorku, rapem, specyficznym sposobem poruszania się i spędzania wolnego czasu. Podkreślić trzeba doskonale dobraną muzykę – publiczność kołysała się na krzesłach w rytm hiphopowych hitów. Wśród modeli dominowały luźne spodnie, masywne złote łańcuchy, pikowane kurtki, bejsbolówki i… gołe klaty. Modelki, prócz wspomnianych już podkolanówek z logo projektanta, ubrane były w skąpe sukienki, obcisłe szorty, pikowane kamizelki i czapki z daszkiem. W finale mogliśmy zobaczyć bardziej klasyczne sylwetki: bawełniane płaszcze, miękkie sukienki z rozcięciami, białe bluzki i długie suknie. Prócz beżów, czerni i szarości, charakterystycznych dla projektanta, królowało srebro i złoto. Moda na bogato!
 Bo taka jest też klientela Kupisza – młodzi, którzy dorobili się szybkich fortun albo dzieci bogatych rodziców. Dziewczyny piłkarzy, żony z Hollywood. Projektant konsekwentnie rozwija swoją markę, doskonale trafiając do grupy docelowej, która ma pieniądze. Nie zmienia stylistyki, bawi się modą, odświeża sprawdzone już rozwiązania. Dzięki temu na modzie zarabia, a jego ubrania w cztery lata stały się nie tylko produktem, ale stylem życia. Ciężko znaleźć lepiej spozycjonowaną, konsekwentnie prowadzoną i stabilną finansowo polską markę.
 Kolekcja byłaby hitem na deptakach South Beach, w Bronxie i Harlemie – co do tego nie ma wątpliwości. Pewnie gorzej poradziłaby sobie na 5th Avenue, ale przecież nie chodzi o to, żeby się wszystkim podobać. Kupisz doskonale to rozumie, dlatego po raz kolejny odniesie sukces. Piłkarze i ich żony będą ustawiać się w kolejce do butiku. A i ja chętnie kupię parę modeli z kolekcji. P.S. Podobno podkolanówki wykonała firma Gatta. Jest MOC!

Optymistyczne PAPILLON

Dorota Wróblewska, Maj 08, 2015 2 Fashion
  Na polskim rynku pojawiło się wiele nowych marek. W sklepach spory wybór metek, ale mały wybór pod względem jakości i oryginalności. Projektanci przekonują nas, że najlepsza dla nas będzie szara spódniczka, sukienka lub bluzka. Podobno takie zestawienie to strzał w dziesiątkę.  Dlaczego? W szarej bawełnie wypada chodzić "wszędzie", pasuje do wszystkiego. Ja również mam na sobie w tej chwili autorską koszulkę z szarej bawełny, którą lubię nosić "wszędzie" w swoim domu. Jest wygodna i swobodna zwłaszcza przy zwykłych domowych obowiązkach. Z miłą chęcią obserwuję tych, którzy do mody podchodzą z większą wyobraźnią i nie poddają się koniunkturze. Marka PAPILLON dynamicznie rozwija się z sezonu na sezon i ma już swój wypracowany styl. Jasne kolory, autorskie wzory materiałów, klasyczne rozwiązania. PAPILLON to dobra jakość, dużo kobiecości, elegancja i szyk.

OFF FASHION Z ORIENT EXPRESS

DW, Kwiecień 01, 2015 0 Polecam
W dniach 12-13 czerwca 2015 roku już po raz siedemnasty Kielce staną się stolicą mody, a to za sprawą kolejnej edycji Międzynarodowego Konkursu dla Projektantów i Entuzjastów Mody OFF Fashion. W tych dniach odbywają się pokazy konkursowe młodych projektantów z Polski i zagranicy. Dla projektantów Off Fashion jest szansą na zdobycie atrakcyjnych nagród, takich jak: stypendia na Wyższych Uczelniach zagranicznych, staże w domach mody, nagrody finansowe oraz możliwość zaistnienia w świecie mody.
Tegoroczna edycja przebiegnie pod hasłem Orient Express. W jaką podróż tym razem zabiorą nas nasi projektanci? Czy będzie to ekskluzywna przestrzeń luksusowego pociągu pasażerskiego, czy raczej egzotyczna przeprawa? Przekonamy się o tym 12 czerwca podczas półfinału w Bazie Zbożowej w Kielcach.
Więcej informacji znajdziecie na stronie http://www.offfashion.eu www.offfashion.eu na stronie również do pobrania REGULAMIN I KARATA ZGŁOSZENIA
Na zgłoszenia czekamy do 25 maja 2015r do północy

Dzień z życia Doroty Wróblewskiej

Patrycja Calińska, Marzec 22, 2015 2 Showbiznes
Dzisiaj nie ja napiszę o sobie.
Tym razem przez cały dzień towarzyszyła mi Patrycja, która napisała krótki felieton ze spędzonego razem dnia.
"Musiałyśmy przeliczyć siły na zamiary – i zamiast publikować posty w czasie rzeczywistym, prezentujemy raport z naszego dnia, który okazał się na tyle intensywny, że musiałyśmy zrezygnować ze swojego ambitnego pomysłu pisania „na gorąco”. Uchylamy rąbka tajemnicy, jak wygląda życie producenta oraz czym tak naprawdę zajmuje się Dorota Wróblewska.
Z panią Dorotą spotykam się w biurze na Saskiej Kępie kilka minut po 10 – choć z wpisu na Facebooku wiem, że już od 8 jest na nogach. Szybko ustalamy plan dnia i omawiamy mój tekst z prezentacji nowej kolekcji torebek Sabriny Pilewicz oraz informację prasową, przygotowaną przeze mnie dla biżuterii FORGET-ME-NOT/PECUNIA na targi biżuteryjne AMBERIF, które odbędą się w Gdańsku. Kiedy "praca domowa jest już odrobina”, w biurze pojawia się p. Joanna Klaybor – scenografka, która tym razem odpowiada za zapewnienie PECUNII pięknej oprawy – przywiozła gabloty, w których biżuteria zostanie zaprezentowana. Rzut oka na przywiezione rzeczy, kilka słów na temat aranżacji zamienionych z p. Joanną, i już wybiegamy na spotkanie z Łukaszem Jemiołem. W jego nowym butiku na Mokotowskiej robimy szybki przegląd wiosenno-letniej kolekcji projektanta. Pani Dorota jest zachwycona nie tylko kolekcją, ale i nowym salonem, który robi wrażenie. Później przechodzimy do pobliskiej kawiarni, by omówić wydanie albumu, którym projektant chce uczcić 10-lecie istnienia swojej marki. Po 20 minutach i szybkich ustaleniach przejeżdżamy do Ministerstwa Gospodarki, gdzie już o godzinie 13.00 p. Dorota ma wykład na temat ubioru w biznesie na konferencji "Być kobietą". Po wszystkich atrakcjach związanych z wizytą w Ministerstwie (przejściu przez bramki i kontrole bezpieczeństwa) wchodzimy na salę wypełnioną przez przedsiębiorcze kobiety. Ponad trzysta kobiet w jednym miejscu. Po wręczeniu nagród i wyróżnień przez wicepremiera Janusza Piechocińskiego, swoje wystąpienie zaczyna Pani Dorota. Błyskawicznie nawiązuje kontakt z publicznością i zaprasza na scenę kilka pań, które poddały się ocenie Prowadzącej. Na przykładzie ochotniczek z publiczności p. Dorota udziela praktycznych rad, jak kreować – lub poprawić – swój wizerunek w biznesie. Po 40-minutach Prelegentka schodzi ze sceny – ale na uboczu Sali konferencyjnej prze kolejne 40 min udziela indywidualnych porad dla kobiet spragnionych wiedzy o kształtowaniu profesjonalnego wizerunku.
Po 15-tej wybiegamy z ministerstwa i jedziemy do biura. Szybka przekąska w biegu, kawa na wynos – a my udajemy się do studia nagraniowego gdzie produktowany jest program telewizyjny o modzia, a p. Dorota została zaproszona w charaketrze eksperta. W drodze na nagranie ustalamy moje obowiązki na następny tydzień, omawiamy szczegóły pomysłów, które pojawiły się w międzyczasie, szukamy pociągu do Krakowa (p. Dorota ma tam jutro wykład), a p. Dorota wykonuje szereg telefonów, żeby zamknąć liczne sprawy z bieżącego tygodnia.
Szybki make-up, garderoba, kilka słów zamienionych z Joanną Horodyńską i oczekiwanie na ekipę i p. Dorota wchodzi na plan – ja uciekam z niego po 18.00, ale zdjęcia do programu potrwają aż do 22.00
Ale to nie koniec – bo już  jutro zaplanowane  są inne spotkania i wyjazd. Kolejny tydzień zapowiada się równie emocjonująco. Dzień jak co dzień- powiedziała Pani Dorota".